Welkom bij onze Klantenservice!
Hieronder vind je de meest gestelde vragen. We werken deze pagina regelmatig bij! Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@outdooroutfitter.nl
Veelgestelde Vragen
+
Hoe verloopt mijn bestelling?Nadat u betaald heeft via o.a. iDEAL of PayPal ontvangt u een bevestigings-e-mail van uw bestelling op het opgegeven emailadres. Na ontvangst van uw bestelling maken wij deze gereed en wordt het pakket aangeboden aan PostNL. U ontvangt hiervan een email met het bijbehorende Track&Trace nummer van uw bestelling. Met het Track&Trace nummer volgt u uw bestelling via de website van PostNL.
+
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?Wij houden een levertijd van 1 tot 3 werkdagen aan. Tijdens werkdagen vóór 15:00 uur besteld is vaak al de volgende dag in huis. Bij een bestelling op vrijdag is de levertijd (i.v.m. het weekend en geen levering op maandag door PostNL) soms iets langer. Wij hebben helaas geen invloed op de levertijden van PostNL.
+
Kan ik mijn bestelling wijzigen?U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
+
Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Outdoor Outfitter, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.
+
Wat is de huidige status van mijn bestelling?Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen van PostNL met de verzendgegevens.
+
Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Outdoor Outfitter.
+
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.
+
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
+
Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Outdoor Outfitter.
+
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
+
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
- Stuur een e-mail naar info@outdooroutfitter.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
- Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
- De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling gratis kunt terugsturen. Alleen als uw retourzending een waarde van minder dan €50,- heeft, brengen wij een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.
+
Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending met een waarde van onder de €50,-, een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.
+
Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
+
Overige vragenHelaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Outdoor Outfitter, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier.