Levering & Garantie
Levertijd:
Alle bestellingen via OutdoorOutfitter.nl worden verstuurd door PostNL of DHL. Doorgaans zijn alle artikelen ruimschoots voorradig en kunnen dan ook de volgende (werk)dag reeds geleverd worden, mits de bestelling en betaling vóór 15.00 uur binnen zijn. Outdoor Outfitter probeert al haar bestellingen binnen 24 uur te leveren, echter op sommige artikelen geldt een langere levertijd. Dit wordt vermeld op de productpagina of er wordt contact met u opgenomen om u hierover te informeren. Voor sommige producten zal er eventueel een leveringsafspraak gemaakt worden.
Bezorgkosten
De vaste bezorgkosten zijn € 6,95 tot 30 Kg en € 25,00 voor meer dan 30 Kg voor aflevering binnen Nederland. De verzendkosten voor België bedragen standaard € 9,80 tot 30 kg, voor Luxemburg € 13,00. Doorgaans zult u bij uw bestelling tot 30 kg binnen Nederland automatisch € 6,95 bezorgkosten betalen.
Afleverdatum en tijd
Levertijd is 1 tot 3 werkdagen, mits het product niet op voorraad is. In andere gevallen wordt de bezorgdatum in overleg met u afgesproken. Helaas kunnen wij niet aangeven hoe laat de bestelling precies bij u is. Automatisch ontvangt U een ‘track & trace’ nummer.
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Deze staan bij de producten vermeld.
Uitgesloten van garantie
Er zal geen sprake zijn van garantie in de volgende gevallen.
- als er slijtage heeft plaatsgevonden die als normaal beschouwd kan worden.
- als er aan het product veranderingen zijn aangebracht of reparaties hebben plaatsgevonden die niet door de fabrikant of leverancier zijn uitgevoerd.
- als de originele factuur niet overlegt kan worden, gewijzigd is of onleesbaar gemaakt.
- als het product niet volgens beschrijving gebruikt is.
- als het product beschadigt is door grof gebruik, onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
Garantieprocedure
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Stuurt u ons een email waarin het defect duidelijk is omschreven, het liefst met bijgevoegde foto’s. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen:
- U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
- U ontvangt via e-mail uitleg over het oplossen van het probleem.
- Als wij uw zending ontvangen hebben sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail.
- We onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
Kosten
Mochten er onderzoekskosten moeten worden gemaakt voor een product of onderdeel van het product dat buiten de garantie valt dan komen de kosten voor rekening van de koper.
Mochten er aan het herstellen van het defect kosten zijn verbonden dan wordt de koper hiervan verwittigd . Wanneer de koper niet schriftelijk akkoord gaat met de reparatiekosten dan krijgt de koper het product retour tegen de gemaakte onderzoekskosten.